ZUAKASIUNIA.8log.pl | Strona: 1.html
Temat: wersja konfiguracyjna modelu samolotu
Witam,
http://www.airfoto.pl/?module=Photos&action=Single&id_ph=35888&size=2 http://www.airfoto.pl/?module=Photos&ac ... 887&size=2 http://www.airfoto.pl/?module=Photos&ac ... 682&size=2 http://www.airfoto.pl/?module=Photos&ac ... 063&size=2 SZD -48 -1 Jantar Std pozdrawiam
Powinno być już dobrze.
Pozdrawiam,
Woit
Źródło: airfoto.pl/forum/viewtopic.php?t=259
Temat: Szybowiec na spółę
jeszcze nie, ale wystawiłem ofertę. Jest fajny LS 1F do kupienia za 19kEuro. Krązy jak Junior, a lata jak
Jantar std.
Źródło: archiwum.aeroklub.olsztyn.pl/bb/viewtopic.php?t=900
Temat: 750 km na odznakę! :)
Tylko proszę o wcześniejsze podanie powiadomienia, bo w USA jestem 6h do tyłu Mam tą stronę http://records.fai.org/gliding/ Aktualny rekord odległości to trochę ponad 3000km a rekord prędkości na trasie 500km to 306.8km/h Można z tej strony pobrać pliki IGC więc można też obejrzeć te loty. @PIT - Jest
Jantar STD dla Condora?...
Źródło: may.net.pl/forum/viewtopic.php?t=839
Temat: wersja konfiguracyjna modelu samolotu
http://www.airfoto.pl/?module=Photos&ac ... 888&size=2
http://www.airfoto.pl/?module=Photos&ac ... 887&size=2
http://www.airfoto.pl/?module=Photos&ac ... 682&size=2
http://www.airfoto.pl/?module=Photos&ac ... 063&size=2
SZD -48 -1
Jantar Std
pozdrawiam
Źródło: airfoto.pl/forum/viewtopic.php?t=259
Temat: MiG-21 PF dla odmiany:), Academy 1:48
...obciążone współmiernie w 3 punktach podpory ( reakcje są równe). Gdy skrócimy jedną goleń, co zmieni ustawienie, a to jeszcze zmieni obciążenie tej krótkiej goleni. Obciążenie to wzmocni się poprzez działanie momentu całego ciężaru związanego z kątem przechylenia. Jaho'u, właśnie że jest to bardzo dużym dowodem braku istnienia blokady... przenieśmy się w lotnictwo troszkę lżejsze, bardziej dostępne. Choćby szybowiec SZD-41
Jantar std. - ma podwozie chowane, możesz sobie je na ziemi chować do woli, bo jest tam sprężyna, która jeśli jest naciągnięta przez obciążony ciężar na kole, to jego nie schowa. Inny przypadek (z własnego doświadczenia ) Cessna 182 RG (retractable gear), możesz pstrykać i chować podwozie ile ci się tylko podoba. Schowa się dopiero gdy zwolni się blokada obciążeniowa. Nie wspominając o samolotach typu B7**, czy A3**. Dlatego zdziwiłem...
Źródło: pwm.org.pl/viewtopic.php?t=9514
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plbezkitu.opx.pl