Temat: SMS-y prosto z systemu CRM
...ważnego dla nas klienta. Często łączymy wysłanie oferty e-mail z info przez SMS. Wysyłamy SMS podczas zleceń serwisowych i podczas ich ukończenia, np. wtedy kiedy czekamy na potwierdzenie kosztów naprawy serwisowej. Poprzez SMS organizujemy też kampanie promocyjne gdy oferta ma wyraźny krótki termin ważności. Najważniejsze dla nas jest to, że możemy raportować i wyciągać wnioski na ile prowadzone akcje są skuteczne.” – mówi Jakub Kumor, dyrektor firmy Promobile z Kielc, zajmującej się dystrybucją notebooków.
Moduł jest również dobrym rozwiązaniem dla firm posiadających pracowników w terenie, których trzeba szybko i tanio poinformować np. o nowym zleceniu od klienta lub spotkaniu.
„Pracodawca ma pełną kontrolę nad sms'ami wysyłanymi przez pracowników lub przez system. Może zarządzać uprawnieniami do wysyłki. Ma również dostęp do...
Źródło: sonyerix.com/viewtopic.php?t=52549